ديجيتال سرو ديجيتال سرو .

ديجيتال سرو

جديدترين ماگ هاي 2024 + خريد اينترنتي

ماگ يا ليوان بزرگ و دوست‌داشتني با دسته‌اي گرم و صميمي است كه در جنس‌ها و طرح‌هاي متنوعي توليد ميشود. با خريد ماگ ميتوانيد لذت نوشيدن چاي، قهوه و دمنوش را دوچندان كنيد. جنس ماگ ها از سفال و سراميك گرفته تا فلز و شيشه در انواع و اقسام طرح ها واندازه هاي مختلف، از جمله سايز محبوب 350 ميلي‌ليتري (تقريباً دو برابر ليوان چاي خوري) موجود است.ماگ فقط براي نوشيدن قهوه و چاي داغ نيست، بلكه با دستگيره‌هاي راحت و اندازه مناسب، گرماي نوشيدني را به دستان شما هديه مي‌دهد و حس دلچسب نوشيدن را دوچندان مي‌كند.

علاوه بر كارايي اصلي، ماگ‌ها با طراحي‌هاي جذاب و رنگ‌هاي شاد، به عنوان يك عنصر دكوري، زيبايي را به قفسه‌ها، ميزها و كابينت‌هاي شما هديه مي‌دهند.ماگ‌ها مي‌توانند هديه‌اي دوست‌داشتني و كاربردي براي عزيزان شما باشند و خاطره‌اي گرم و صميمي را به يادگار بگذارند. انتخاب ماگ مناسب بر اساس جنس، طرح و رنگ، اندازه و قيمت انجام ميشود.

خريد ماگ

ماگ‌هاي سراميكي به دليل ظاهر شيك خود، گاهي به عنوان وسيله‌هاي دكوري بر روي ميز‌ها و در داخل دكورهاي شيشه‌اي نيز قرار مي‌گيرند.اين تنوع و چندگانگي در ويژگي‌ها باعث شده كه ماگ‌ها به عنوان يك وسيله شخصي و در كاربردهاي روزمره ما براي لذت بردن از نوشيدني‌هاي گرم و دلچسب مورد توجه بيشتري قرار گيرند و محبوبيت داشته باشند. اين ويژگي‌ها باعث شده تا ليوان‌هاي سراميكي با طرح‌ها، جنس‌ها و سبك‌هاي متعددي در جهان توليد و مورد استفاده قرار گيرند.


ماگ چيست ؟
معمولاً واژه "ماگ" به معني ليوان يا ليوان‌هاي بزرگ سراميكي يا سفالي استفاده مي‌شود. اين ليوان‌ها داراي ظاهر و طراحي‌هاي متنوعي هستند و براي نوشيدن نوشيدني‌هاي گرم نظير قهوه و چاي استفاده مي‌شوند. ماگ‌ها معمولاً دسته دارند كه به دليل طراحي اين دسته‌ها، نگهداشتن آنها در دست به راحتي امكان‌پذير است. اين ويژگي‌ها باعث شده كه ماگ‌ها يك جزء محبوب در زمينه لوازم آشپزخانه و نوشيدني‌هاي گرم باشند و در زندگي روزمره افراد كاربرد داشته باشند. 

كاپ يا Cup
كلمه "كاپ" به معناي فنجان يا ليوان كوچك استفاده مي‌شود. اين فنجان‌ها چه براي نوشيدن چاي، قهوه يا ساير نوشيدني‌ها استفاده مي‌شوند و ممكن است از جنس‌هاي مختلفي مانند سراميك، سفال، شيشه و غيره باشند. فنجان‌ها اغلب داراي دسته‌هاي كوچك و ظاهري زيبا و متنوع هستند و در مختلف مراسم و رويدادها براي سرو نوشيدني‌ها استفاده مي‌شوند. اين ليوان‌ها به دليل ظاهري شيك و كاربري متنوع خود، جزو لوازم آشپزخانه و سرو غذاها در منازل و رستوران‌ها محسوب مي‌شوند.

Glass
كلمه "گلاس" به معناي ليوان و شيشه به كار مي رود. ليوان‌هاي شيشه‌اي يك نوع وسيله براي نوشيدن مايعات مانند آب، شربت، نوشابه و ساير نوشيدني‌ها هستند و اغلب از شيشه‌هاي شفاف و شيك تهيه مي‌شوند. اين ليوان‌ها معمولاً براي نوشيدن نوشيدني‌هاي سرد مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در منازل، رستوران‌ها، كافه‌ها و ساير مكان‌هاي تجاري براي سرو نوشيدني‌ها به كار مي‌روند. ليوان‌هاي شيشه‌اي ممكن است داراي دسته يا بدون دسته باشند و طراحي‌ها و اشكال مختلفي داشته باشند كه براي استفاده روزانه يا به عنوان وسيله‌اي دكوراتيو در منزل استفاده مي‌شوند.

تفاوت mug – glass – cup در چيست؟
ماگ و كاپ داراي اشتراكات بسياري در استفاده و مصرف نوشيدني‌هاي گرم هستند و معمولاً از جنس‌هايي مانند سراميك يا سفال ساخته مي‌شوند. اصلي‌ترين تفاوت بين ماگ و كاپ حجم آنهاست.ماگ‌ها داراي حجم بزرگ‌تري بوده و معمولاً در حدود 350 ميلي ليتر يا بيشتر گنجايش دارند، در حالي كه كاپ‌ها داراي حجم كمتري بين 60 تا 90 ميلي ليتر مي‌باشند.

اين تفاوت در حجم به معناي انعطاف بيشتري در مورد ميزان نوشيدني‌اي كه در آن قرار مي‌گيرد و مزيت‌هاي مختلف استفاده از هر يك از اين وسايل براي انواع مختلفي از نوشيدني‌ها ارائه مي‌دهد.به عنوان مثال، ماگ معمولاً براي سرو نوشيدني‌هايي مانند قهوه يا چاي كه مي‌خواهيد در طول روز بيشتر مصرف كنيد، مناسبتر است، در حالي كه كاپ‌ها معمولاً براي سرو نوشيدني‌هاي كمتري مثل اسپرسو يا نوشابه مناسبتر هستند. همچنين، انتخاب بين ماگ و كاپ ممكن است به عنوان يك وسيله دكوراتيو در محيط‌هاي مختلف نيز مد نظر قرار گيرد.

ترمو ماگ
ترموماگ يك نوع ماگ (ليوان) است كه به طور عمده از جنس استيل (فولاد ضد زنگ) ساخته شده است و داراي ويژگي‌هاي ويژه‌اي براي نگهداري دماي نوشيدني‌ها داخل آن مي‌باشد. اصلي‌ترين ويژگي ترموماگ اين است كه توانايي نگهداري گرماي آب يا هر نوشيدني ديگري كه در آن ريخته مي‌شود را دارد.

ترموماگ‌ها معمولاً داراي دو لايه‌ي ديواره‌هستند كه در وسط آنها خالي از هوا مي‌باشد. اين خالي بودن از هوا باعث كاهش انتقال حرارت به محتواي داخل ترموماگ مي‌شود، كه به تدريج دماي نوشيدني را تا چندين ساعت يا حتي 24 ساعت به عنوان دماي اوليه حفظ مي‌كند. بنابراين، اگر يك نوشيدني گرم را در يك ترموماگ بريزيد، مي‌توانيد به مدت طولاني نسبت به نوشيدن آن با دماي گرم از آن لذت ببريد.

علاوه بر اين، ترموماگ‌هاي باكيفيت معمولاً از عايق‌هاي حرارتي بسيار خوبي براي درب ماگ و درجه حرارت داخل آن استفاده مي‌كنند، به طوري كه حرارت از ماگ فرار نمي‌كند و دما براي مدت طولاني ثابت مي‌ماند.بعضي از ترموماگ‌هاي باكيفيت حتي دماي نوشيدني‌ها را با دقت بسيار بالا حفظ مي‌كنند و اتلاف گرما به حداقل ممكن مي‌رسد تا مدت طولاني‌تري بتوانيد از نوشيدني‌هاي گرم لذت ببريد. 

ماگ حرارتي
ماگ حرارتي يك نوع ماگ سراميكي است كه داراي ويژگي‌هاي جالبي است. اين ماگ‌ها اغلب داراي بدنه‌اي سياه يا مشكي هستند و روي ليوان آنها طرح‌ها و چاپ‌هايي وجود دارد كه به نظر مي‌رسد مخفي باشد.با گرم شدن ماگ حرارتي، رنگ مشكي بدنه آن تغيير مي‌كند و به سفيدي مي‌پيوندد. اين تغيير رنگ جالب به نظر مي‌رسد و باعث مشخص شدن طرح‌ها و چاپ‌ها روي ماگ مي‌شود كه در ابتدا پنهان بوده است.

به عبارت ديگر، وقتي مايع گرم (مثلاً چاي يا قهوه) به داخل ماگ مي‌ريزيد و اين ماگ گرم مي‌شود، رنگ سياه به سفيد تغيير مي‌كند و طرح‌ها ظاهر مي‌شوند. اين ويژگي سبب جذابيت بيشتر اين ماگ‌ها مي‌شود و آنها را به نوعي "جادويي" مي‌نامند. از نظر سلامتي، ماگ حرارتي به طور عمومي ايمن و بي‌خطر براي استفاده است. اين تغيير رنگ در اثر تغيير دما و بدون مواد مضر انجام مي‌شود. با اين حال، همواره مهم است كه از محصولات با كيفيت و معتبر خريداري كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه مواد استفاده شده در توليد ماگ بهداشتي و ايمن هستند.


تراول ماگ
تراول ماگ يا ماگ مسافرتي معمولاً يك نوع ماگ است كه براي استفاده در سفرها و مسافرت‌ها طراحي شده است. اسم "تراول" در واقع به معني "سفر" است، بنابراين تراول ماگ به ماگ‌هايي اطلاق مي‌شود كه به منظور استفاده در سفرها و در موقعيت‌هايي كه به ما نياز به نوشيدني‌هاي گرم داريم، طراحي شده‌اند.

تراول ماگ‌ها عموماً داراي ويژگي‌هاي عايق هستند كه اجازه مي‌دهند نوشيدني‌هاي داغ (مانند چاي يا قهوه) را به مدت زمان طولاني گرم نگه دارند. اين ماگ‌ها معمولاً داراي حجم بزرگتري نسبت به ماگ‌هاي معمولي هستند تا بتوانند مقدار بيشتري از نوشيدني را نگه دارند.تراول ماگ‌ها به طور گسترده توسط افرادي كه در سفرهاي كاري يا تفريحي طولاني مدت حضور دارند، مورد استفاده قرار مي‌گيرند. آنها به عنوان يك وسيله مفيد براي نگه داشتن نوشيدني‌هاي گرم در دسترس در طول سفر و مسافرت شناخته مي‌شوند. 

 
ماگ قهوه
ماگ قهوه يك نوع ظرف است كه براي سرو قهوه به كار مي‌رود و برخلاف فنجان قهوه، داراي حجم بيشتري است. عموماً قهوه در فنجان‌ها و كوپ‌هاي كوچك و در حجم‌هاي كمتر سرو مي‌شود. اما براي افرادي كه مصرف قهوه آنان راضي‌كننده‌تر و در حجم بيشتري دارد، ماگ قهوه به عنوان يك گزينه مناسب مطرح مي‌شود.

ماگ قهوه داراي ظاهري شبيه به فنجان قهوه است، اما حجم آن بيشتر است كه به شما اجازه مي‌دهد قهوه بيشتري را در آن سرو كنيد و از طعم و اساني در مصرف طولاني‌تر لذت ببريد. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود ماگ قهوه به عنوان يك انتخاب محبوب براي افرادي با سليقه‌هاي قهوه‌اي خاص و ترجيح به مقدار بيشتر قهوه شناخته شود.

خريد ماگ
براي خريد ماگ از سايت دمي نو به آدرس https://damyno.com ، به عنوان فروشگاه تخصصي تجهيزات قهوه و دمنوش ميتوانيد با ثبت سفارش خود، انواع ماگ، تراول ماگ و فلاسك را به صورت بسته اي يا عمده از سراسر ايران با بهترين قيمت و ارسال فوري سفارش دهيد.

قيمت ماگ
ماگ بر اساس برند شكل و حجم آن قيمت هاي متفاوتي دارند.سايت دمي نو به عنوان سايت تخخصي فروش تجهيزات قهوه و دمنوش، انواع ماگ را با قيمت هاي مناسب به فروش ميرساند. جهت اطلاع از قيمت انواع ماگ كافيست كه وارد بخش فروشگاه سايت دمي نو شده و با استعلام قيمت، از قيمت انواع ماگ ها با خبر شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۳:۱۶ توسط:ديجيتال سرو موضوع: نظرات (0)