ديجيتال سرو ديجيتال سرو .

ديجيتال سرو

آراز صنعت

آراز صنعت ، با هدف طراحي، ساخت و توليد انواع سيستم ها و محصولات گرمايشي از سال ۱۳۸۹ آغاز به كار نمود. از جمله محصولات توليدي اين مجموعه مي توان به ديگ هاي مورد استفاده در صنايع مختلف، مبدل هاي حرارتي، مخازن تحت فشار و پكيج هاي موتورخانه اي اشاره كرد.از اهداف آراز صنعت اين است تا با كمك متخصصان داخلي بهينه سازي و كاهش مصرف انرژي در راستاي چشم انداز و آينده كشور، تحرك صنعت، تعامل بين بخش علمي و صنعتي كشور گام بردارد.

آراز صنعت
با توجه به حضور روز افزون مردم در فضاي مجازي و استفاده از خدمات آنلاين به جاي حضوري، مجموعه آراز صنعت نيز براي راحتي شما عزيزان، بخشي را تحت عنوان فروشگاه تجهيزات موتورخانه و استخر براي مشاهده جزئيات محصولات خود در نظر گرفته است. شما مي‌توانيد با مراجعه به صفحه فروشگاه آراز صنعت، با تمامي تجهيزات موتورخانه و استخر كه توسط مجموعه آراز توليد مي شود آشنا شويد و از قيمت و ساير جزئيات محصولات با خبر شويد.

در صورت وجود هرگونه سوال يا دريافت مشاوره، در زمينه ي خريد تجهيزات موتورخانه و تجهيزات استخر مي توانيد با كارشناسان ما در آراز صنعت ارتباط برقرار كنيد.

شركت آراز صنعت به عنوان توليد كننده ي انواع محصولات اصلي موتورخانه و تجهيزات اصلي استخر در ظرفيت ها و اندازه هاي مختلف، امكان خريد انواع محصولات را به همراه گارانتي و ارسال به سراسر كشور فراهم كرده است. جهت خريد ديگ فولادي با شماره پشتيباني سايت تماس گرفته و انواع ديگ فولادي را با ظرفيت هاي متناسب ، از سراسر ايران به همراه گارانتي سفارش دهيد.

پشتيباني فروش : ۰۹۰۳۸۰۰۸۰۵ (مشاوره و فروش)
آدرس شركت آراز صنعت :كرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه كانال، آرازصنعت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۲:۳۹ توسط:ديجيتال سرو موضوع: نظرات (0)

​هايار طب

​هايار طب ، سايت خريد و فروش گياهان دارويي است كه با مديريت حيدر عزيزي راه اندازي شده است. در فروشگاه هايار محصولاتي همچون موسير، زعفران، اسطوخودوس، آويشن، سياه دانه، گل محمدي، بادرنجبويه، گل گاو زبان، بادام، نعناع، زيره سبز، زرين گياه و … در بيش از ۲۰ هكتار زمين، كشت مي دهد. اين مجموعه به تازگي با برند هايار طب شرايطي را فراهم كرده تا به صورت مستقيم محصول را از كشاور به مصرف كننده برساند.

هايار طب

​مجموعه هايار طب، با مديريت حيدر عزيزي راه اندازي شده است. آقاي عزيزي متولد سال ۱۳۶۸ مي باشد و در شهرستان علي عرب چادگان استان اصفهان به دنيا آمده است. از سال ۹۱ فعاليت تخصصي خود را در حوزه كشاورزي شروع كرده و در سال ۹۷ موفق به كسب رتبه كشاورز نمونه در صنعت گياهان دارويي در منطقه فريدن شده است. حيدر عزيزي با استفاده از شيوه آبياري قطره اي، شناخت خاك، بهره وري درست و فعاليت در فصول مختلف، قادر به صرفه جويي حداكثري در بحث آبياري و مالي شده است.در حال حاضر محصولاتي همچون موسير، زعفران، اسطوخودوس، آويشن، سياه دانه، گل محمدي، بادرنجبويه، گل گاو زبان، بادام، نعناع، زيره سبز، زرين گياه و … در بيش از ۲۰ هكتار زمين، كشت مي دهد. اين مجموعه به تازگي با برند هايار طب شرايطي را فراهم كرده تا به صورت مستقيم محصول را از كشاور به مصرف كننده برساند.

جهت خريد گياهان دارويي ، خريد دمنوش و عرقيات گياهي از فروشگاه هايار با شماره پشتيباني تماس بگيريد.

متقاضيان خريد عمده گياهان دارويي ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب اين محصول محبوب گياهي را در سراسر ايران دريافت كنند.

شماره تماس:۰۹۱۳۸۱۰۵۱۹۱

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، كوچه شيخ مفيد، پلاك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۷:۲۰ توسط:ديجيتال سرو موضوع: نظرات (0)